Den eneste mulighed er at lykkes

Med udgangen af det Ã¥r hurtigt nærmer sig, nu er et godt tidspunkt at tage bestik af 2004. Det er sandsynligt, at din virksomhed sæt specifikke mÃ¥l i begyndelsen af Ã¥ret. Som du gennemgÃ¥ de seneste Ã¥r, er de spørgsmÃ¥l, der skal stilles, “har jeg nÃ¥et mit mÃ¥l? Min virksomhed opnÃ¥et de resultater vi?” Hvis svaret er ja, tillykke! Hvis ikke, hvad stoppet dig?

Der er altid uforudsete hændelser, der forhindrer os i varetagelse af alle de mål, vi satte. Men vores vejspærringer er ofte så simpelt som at blive fanget i de daglige aktiviteter for at køre vores forretning.

Uden konstante påmindelser om vores vision og mål, vil ikke de sandsynligvis materialisere. Det er så simpelt.

Forskellen mellem de opnår et ønsket resultat og dem, der ikke er indlysende. De mest almindelige årsager til svigt i at opnå et ønsket resultat er en mangel på mål og fokus, manglende retning, mangel på passende foranstaltninger og mangel på at være villig til- og risiko store. På den anden side dem, der synes at få det ønskede resultat har specifikke mål, klart visualisere, hvad de vil, har klar retning, tage massiv indsats og er villige til at tage utrolig risici.

En af mine mål for 2004 omfattede skrive og udgive en anden bog ved årets udgang. At skabe min nyligt udgivet bog, 101 måder at få din fod i døren, blev dette mål gennemført.

Som min Co-forfattere og jeg var i de indledende planlægning faser af projektet vi alle givet udtryk for vores ønskede resultater eller mål. Først, bogen havde at formidle kvalitet til kunsten at sælge. For det andet ønskede vi at være unik, som intet andet i øjeblikket på markedet. Endelig, vi ønskede at have lidt, hvis nogen, out-of-pocket udgifter på hvad er normalt en ekstremt dyre proposition.

Med disse mål klart, satte vi sig for at skabe noget fra frø af en idé. Vi var alle sikker på vi kan nå de to første mål baseret på vores over 100 år af kombinerede salg viden.

Det var mÃ¥let at nÃ¥ sÃ¥ tæt pÃ¥ en gæld gratis produkt, der vil tilføje endnu mere spænding til en allerede høj energiprojekt. Faktum er, nÃ¥r vi gjorde en offentlige bekendtgørelse af vores bog udgivelse vi fik hen til regne ud hvor hen til skabe sig arbejde. Vi gjorde, hvad mange høje læsefærdighed gør – vi gav os ingen anden mulighed end at lykkes. Vi finde en mÃ¥de at gøre det arbejde.

Selv om der er mennesker, der ville købe simpelthen fordi de kender os, det var ikke vores mål. Vores mål var at nå flere markeder hvor vi ikke var nødvendigvis kendt.

I et øjeblik af høj kreativitet besluttede vi at sælge bogen før det blev offentliggjort. Vi vidste, at hvis folk var villige til at købe bogen synet usete vi enten måtte leve vores løftet eller miste al troværdighed på markedet og med kunder der stoler på os.

Vi var nødt til at udvikle et incitament til at købe bogen, før den blev trykt. Som information produkter specialist ved jeg at folk værdi gode oplysninger. Min Co-forfattere også kender dette er sandt. Baseret på disse oplysninger vi besluttet at være vært en gratis bonus træning for alle, der har købt bogen før det blev offentliggjort.

Den reaktion, vi fik var mere end vi havde forventet. Lige fra starten skabt bonus session en hel salg. Dette hjalp os til at betale for en del af vores produktionsomkostninger op foran. Det har også tvunget os til at holde sig inden for vores erklærede tidsrammen for levering. Jo ikke kunne vi meget godt lover hundredvis af købere, de ville have noget på en bestemt dato og ikke levere det. Vores omdømme og troværdighed var på spil.

Med disse klare mål, fokus, kreativitet og handling, 101 måder at få din fod i døren blev udgivet d. December 2nd. Jeg er stolt af at sige vi nået vores mål.

Som du gennemgå de seneste år, hvilke resultater er du meget stolt af? Hvad ville du have gjort anderledes? Hvad vejspærringer fik i din måde?

Nytår er her og med det mulighed for at fokusere på dine personlige og forretningsmæssige mål. Hvad er de resultater, du virkelig ønsker for 2005? Er du villig til at give dig selv ingen mulighed, men at lykkes?

Copyright © 2004 af Kathleen Gage

Websted: www.kathleengage.com

Publishing retningslinjer: Du kan udgive min artikel i nyhedsbrevet, på din hjemmeside eller i din publikation, forudsat at du inkluderer den ressource boks i slutningen. Anmeldelse vil blive værdsat, men er ikke påkrævet.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *